Zoals voor veel al bekend, is vanaf 16 maart sporthal Waterpoort niet meer beschikbaar als sporthal. Deze sporthal wordt opvang locatie voor vluchtelingen uit Oekraïne. Omdat er helaas geen alternatieve hal beschikbaar is en er in de Bongerdhal te weinig ruimte is om alle ploegen dezelfde ruimte te geven, is er besloten om eerder naar het veld te gaan. Alleen wedstrijdkorfbalploegen die nog spelen voor promotie of degradatie zullen (samen met de G de komende 2 weken), nog binnen trainen, totdat een ploeg is uitgespeeld. Ploegen die buiten trainen zullen wel gewoon hun geplande wedstrijden in de zaal afronden. We beseffen ons dat deze situatie niet ideaal is en weer wat vraagt voor onze flexibiliteit.
Voor 9 april zullen ook oefenwedstrijden op het veld worden gepland voor de ploegen die deze datum niet in de zaal spelen. 16 april zullen er geen oefenwedstrijden worden gepland, zodat mensen kunnen kijken bij de ploegen die beslissingswedstrijden spelen.

Het nieuwe trainingsschema voor de zaal en het veld (inclusief opmerkingen), kun je op de website vinden.

De CTZ