Beste Vitesse leden

Het is inmiddels al weer enige tijd geleden dat er een enquête, over de dranken bij Vitesse, kon worden ingevuld. Hiervan ben ik jullie nog een uitslag verschuldigd.

Eerst even wat losse feitjes:

Er zijn 123 formulieren ingevuld. Het aantal mannen en vrouwen die dit ingevuld hebben was nagenoeg gelijk. De leeftijd tussen de 18en 29 jaar is de grootste groep die dit formulier heeft ingevuld.

Conclusie en acties:

Aan de hand van de ingevulde frisdranken zijn we erachter gekomen dat de Sprite niet goed liep. Dit hebben we dus ook uit het assortiment gehaald. De andere frisdrankenlopen goed.

Wat betreft  de Chocolademelk en de Fristi daar kopen we inmiddels wat meer van in. Dit omdat we daar met enige regelmaat moesten zeggen dat het op was.

Er was ook vraag naar smooties. Hier zijn we hard mee bezig om daar een paar smaken van op de kaart te zetten.

Voor de thee was vraag naar meer smaken, daar hebben we d.m.v. de theetoren inmiddels voor gezorgd.

Uit de enquête is ook gekomen dat er vooral witte wijn gedronken wordt. We zij in de zaalperiode gestart met de verkoop van flesjes wijn.

Wat betreft het bier. We zijn bezig om een aantal speciaal biertjes aan te bieden. Deze zitten nog niet standaard in het assortiment maar het zou natuurlijk heel goed mogelijk zijn dat als er een paar zijn die goed verkopen, we die wel in het assortiment gaan opnemen.

De Radler 0.0 % hebben we inmiddels al wel in het assortiment zitten.

Met vriendelijke groet,

De Kantinecommissie