Van de bestuurstafel

Het bestuur wenst alle leden, ouders, sponsoren en supporters een gezond en sportief 2024. We kijken uit naar een jaar vol spelplezier en sportieve resultaten.

We hebben de eerste bestuursvergadering van 2024 gehad. Daar deelden we met elkaar de overwegingen van onder de kerstboom en de plannen van een ieder. Loes Bezemer heeft als trouwe vrijwilliger op vele fronten besloten haar bestuurstaak neer te leggen. De combinatie met al haar andere taken maakt dat zij dit besluit heeft genomen. Uiteraard respecteren wij dat en hebben wij haar bedankt voor alle inzet van de afgelopen jaren.

We zijn blij dat zij haar zorg voor de kantine, kleding en ledenadministratie voortzet. Uiteraard kan de kantine commissie waar Loes zeer actief in in is altijd ondersteuning gebruiken. Heb je zin om als vrijwilliger wat bij te dragen hieraan? Dan ben je van harte welkom.

Het bestuur heeft in de afgelopen Algemene ledenvergadering twee nieuwe leden gekregen: Sebastiaan Berkman en Marloes van der Heiden. Dat maakt dat we niet direct op zoek gaan naar een nieuw bestuurslid en daarvoor de tijd nemen.

We zoeken overigens nog wel een nieuwe penningmester. Erik Maaskant is op dit moment interim aan de slag en wil graag het stokje overdragen. Ben je of ken je iemand met interesse voor deze rol? Erik drinkt graag een kop thee of koffie met je om wat meer uitleg te geven.