Van het bestuur: Kerstwens

2022 was een jaar vol emoties. Dat gold binnen onze club maar ook zeker in de wereld om ons heen. We genoten van mooie hoogtepunten en leefden mee bij verdrietige momenten. We droegen bij aan de hulp voor Oekraïne en maakten stappen voor de toekomst van onze mooie club. Het is nu tijd om rust te nemen en samen te zijn met wie ons dierbaar zijn. En om nog eens terug te kijken op wat het jaar 2022 ons heeft gebracht.

Wij wensen onze leden, supporters en sponsoren warme en liefdevolle feestdagen toe.

Op vrijdag 6 januari kijken we graag vooruit en zetten we een oude traditie voort met de nieuwjaarsborrel. We zijn blij dat dit weer mogelijk is en nodigen jullie van harte uit om samen met ons het glas te heffen op 2023.

De nieuwjaarsborrel vindt plaats in onze kantine D’n Otter om 20.00 uur .