Aan alle leden van KV Vitesse

Vrijdagavond 11 november is onze JALV, de voorbereidingen zijn in volle gang. Met onze commissies zijn we in gesprek m.b.t. de jaarplannen en uiteraard kijken we terug op het afgelopen jaar. Ook staan we stil bij bijzondere gebeurtenissen zoals jubilarissen en de bokalen.

KV Vitesse barst momenteel van de energie en dit willen we ook met elkaar benoemen en vieren daar waar we successen mogen vieren. Daarom wil ik jullie vragen om ook massaal naar de JALV te komen, we hebben speciaal deze vergadering verschoven om een bezoek voor jullie allemaal mogelijk te maken.

Als bestuur zijn we enorm blij met de toestroom van en het behoud van onze geweldige vrijwilligers, maar uiteraard zien we ieder lid graag komen!

Deel deze extra uitnodiging a.u.b. in al jouw Vitesse app groepen, beter dubbel dan niet!

Enorm graag tot ziens op vrijdag 11 november in D’n Otter!

Met sportieve groet,

Willem Booij, voorzitter KV Vitesse
🧡🖤

Deel deze extra uitnodigen a.u.b. in al jouw Vitesse app groepen, beter dubbel dan niet!