Verandering in opstelling commissie Ledenwerving en Ledenbehoud

Bij een nieuw korfbalseizoen hoort ook een nieuwe teamindeling, en zo ook bij onze commissie. We moeten helaas afscheid nemen van Linda Oprel, die zich het afgelopen jaar als voorzitter van deze commissie heeft ingezet om aan meer mensen te laten zien hoe leuk korfballen bij Vitesse is. Wij willen haar graag bedanken voor al haar inzet gedurende het afgelopen jaar. Mede door het enthousiasme van Linda hebben wij in het eerste jaar al meerdere succesvolle acties neergezet. Het komende jaar ligt de aanvoerderstaak bij Job.

Gelukkig kunnen we rekenen op versterking: Kevin van der Jagt zal vanaf nu deel uitmaken van de commissie. Hij is al actief bij de feestcommissie, maar zit ook boordevol ideeën over hoe we nog meer kinderen van korfbal kunnen laten genieten.

Welkom bij de commissie!