Vitesse en Fysiotherapie Rijnmond slaan de handen ineen.

Waar het sportief helaas voorlopig nog wel even stilstaat, weet Vitesse op sponsorgebied wel goed te scoren.

Met Fysiotherapie Rijnmond heeft Vitesse nu een nieuwe sponsor in huis gehaald die de club niet alleen financieel ondersteunt. Nee, de praktijk van Bas de Korte en Najia Visbeen-Subhani biedt alle leden van Vitesse ook een gratis sportconsult aan, een geweldige geste die dus voor alle leden gratis en geheel vrijblijvend te boeken is.

Meer details vind je via de volgende link: https://www.fysiotherapierijnmond.nl/sportspreekuur/kv-vitesse/

Omdat ons clubhuis uiteraard nog dicht is, vindt dit gratis inloopspreekuur voorlopig plaats in de praktijk van Fysiotherapie Rijnmond. Dat kan in Rotterdam, maar sinds kort ook in Barendrecht bij Aad van Loon Sport, waarmee de fysiopraktijk samenwerkt.

Via Niels Molendijk werd het contact met Vitesse snel gelegd.

Fysiotherapie Rijnmond levert niet alleen een reclamebord langs het veld en in de zaal, maar ook een mooie banner voor in de kantine, waarmee onze leden via de QR code snel en makkelijk een gratis afspraak kunnen inplannen. De banner staat tegen het raam, dus ook bij een dichte kantine kun je toch een afspraak inplannen via de digitale snelweg!

Vitesse is uiteraard bijzonder blij met deze nieuwe sponsor en kijkt uit naar een langdurige en vruchtbare samenwerking!

Bijschrift bij de foto:

Leo van der Pol van Vitesse overhandigt de bloemen aan Najia Visbeen-Subhani. Geheel links Niels Molendijk en rechts Bas de Korte.