VITESSE PAAS ACTIE VOOR ALPE D’HUZES

Voor het eerst heeft Vitesse een actie rond de Paasdagen opgetuigd.

Je kunt via de vereniging diverse lekkernijen bestellen incl. heerlijke ambachtelijke paaseitjes.

Ze zijn met de grootste zorg in eigen beheer mooi en feestelijk verpakt – zie bijgaande foto’s.

En met deze actie steun je ook nog eens een prachtig goed doel: Alpe d’HuZes.

Vitesse gaat via sponsor BMS Forwarding met een groot team (20 mensen) eind mei naar Frankrijk om op 1 juni de beroemde Alpe d’Huez te bedwingen met als doel veel geld op te halen voor onderzoek naar kanker.

Het Vitesse podcast team zal in die week live verslag doen vanaf de Alp middels de bekende Vitesse YouTube kanalen.

Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar de volgende website: https://www.opgevenisgeenoptie.nl/home

Je kunt de paas lekkernijen ook bestellen via onderstaand formulier.

Alpe d'HuZes Actie 2023

• Prijs: 13,50 €
  • Prijs: 10,99 €
  • Prijs: 9,95 €
  • Prijs: 7,50 €
  • Prijs: 2,00 €
    Worden ook verkocht op korfbalzaterdagen in de Bongerd
  • 0,00 €

Je kunt dit ook downloaden (Vitesse bestelformulier Pasen 2023) en tot dinsdag 28 maart retourneren, waarna de bestelling op woensdag 5 april kan worden afgehaald c.q. bezorgd.

De opbrengst van de paaseitjes komt geheel ten goede aan Alpe d’HuZes en de opbrengst van alle overige producten voor twee derde. De resterende een derde komt ten goede aan de club.