Wedstrijd van de Week: Vitesse C2 – IJsselvogels C2

Voor het laatste weekend van dit veldseizoen, zetten we weer een team in de spotlight met de Wedstrijd van de Week. Dit keer de C2!

Bij Vitesse C2 worden grote stappen genomen. Ze trainen heel hard, soms een beetje te hard aldus de C2 zelf.
Gelukkig blijft er naast hard trainen ook plek voor lol. Alles wordt aangepakt, van gooien en vangen tot techniek en inzicht. Geen methode wordt geschuwd om nog beter te worden. Zo oefent de C2 gooien en vangen zelfs met tennisballen en gebruiken ze de speedladders om nog beter vrij te lopen.

De eerste wedstrijd moet nog gewonnen worden, maar elke wedstrijd wordt de C2 beter en is het spannender. Afgelopen zaterdag scoorde C2 een ‘korte kans’ uit de diepte, die ze pas 1 week aan het oefenen zijn. Dat is nog eens een resultaat.

Aankomende zaterdag speelt de C2 tegen IJsselvogels om 10.00 uur. Komen jullie ze aanmoedigen!?