Wedstrijd van de Week: Vitesse E2 – KOAG E3

Het nieuwe korfbaljaar is al weer even begonnen en we moesten er even op wachten, maar ook dit jaar gaan we weer teams in het zonnetje zetten met de Wedstrijd van de Week! Deze week is de wedstrijd van de E2 aan de beurt!
De E2 is een jong team. Een paar spelers hebben al wat ervaring  in de E, maar voor de meeste spelers is dit hun eerste jaar in deze categorie. Na een paar lastige oefenwedstrijden, is het seizoen nu echt begonnen. Naast een lastige wedstrijd tegen Twist zijn de andere twee ploegen ongeveer op het zelfde niveau als de E2. Hierdoor kon Vitesse nipt winnen van KOAG, maar konden ze datzelfde net niet voor elkaar krijgen tegen Weidevogels. Resultaat is dat Vitesse op een gelijke derde plaats staat met KOAG. En is dat nou net de ploeg waar Vitesse E2 zaterdag weer tegen moet spelen.
In de tussentijd heeft de E2 veel bijgeleerd. Dit nieuwe team heeft een stuk beter met elkaar leren samenspelen. Verder hadden ze aan het begin nog moeite met het verdedigen van doorlopers, maar na een paar trainingen van Jörgen, Maikel en Job is dit helemaal goed gekomen!
Bij KOAG zullen ze echter ook niet stil hebben gezeten, dus kom allemaal zaterdag om 09:00 uur Eva, Femke, Oscar, Lea, Evy en Luks aanmoedigen!