Wedstrijd van de Week: Vitesse E6 – Korbatjo E5

Deze week is er weer een echte Wedstrijd van de Week, waar we een wedstrijd wat extra aandacht geven. Dit keer is de wedstrijd van Vitesse E6 aan de beurt!

De E6 bestaat uit 5 meiden Davina, Raevyn, Britt, Keyani, Eva Lynn en 1 jongen genaamd Rink.  Dit team is pas dit jaar gestart en speelt nu dus hun eerste zaal competitie. Na al 2 hele goede wedstrijden gespeeld te hebben, staat er zaterdag weer een wedstrijd op de planning tegen Korbatjo E5.

De coaches Senna en Nienke proberen de kinderen zo goed mogelijk te helpen zodat de E6 zich deze competitie goed kunnen ontwikkelen en natuurlijk veel plezier kunnen hebben. Kortom, we hebben er met z’n allen ongelooflijk veel zin in en streven naar een mooi eindresultaat!