Het zaalseizoen komt weer ten einde, maar we hebben nog de laatste Wedstrijd van de Week in de zaal! Als feestelijke afsluiting hebben we weer een dubbele Wedstrijd van de Week, want dit keer is de G1 aan de beurt!

Zaterdag 16 maart staat de laatste zaal competitiewedstrijd voor de boeg voor de korfballers van Vitesse G1. Dit team heeft niet slecht gepresteerd dit zaalseizoen. Halverwege stond het even op de tweede plaats maar na een paar onnodige nederlagen kwam het team in de middenmoot terecht. Knappe overwinningen werden afgewisseld door krappe gelijkspelletjes en dat vaak in de laatste seconde.

Toch kunnen coaches en begeleiders Hans, Leo, Sanne en Timon erg trots zijn op wat dit team gepresteerd heeft. Er blijft vooruitgang in zitten! Goed gedaan Delano, Evaristo Chris, Damian, Robin, Poenske, Iris, Sascha, Gerine en Anneke.