Wedstrijden van de Week: Vitesse G2 – PKC G1 & Dijkvogels G3 – Vitesse G2
U leest het goed! Deze week zijn er niet één, maar twee Wedstrijden van de Week. Vitesse G2 is namelijk aan de beurt en dit team speelt haar competitiewedstrijden in een soort minicompetitie, door iedere maand op een zaterdag 2 wedstrijden te spelen op een andere locatie. Deze week worden de wedstrijden in thuishal De Bongerd in Barendrecht gespeeld en ontvangen zij de tegenstanders PKC en Dijkvogels.
Het zaalseizoen gaat dus weer verder voor de G2. Het team bestaande uit Esmee, Evelien, Hoi Ling, Dave, Elvis, Michael, Leroy, Aad en Ricardo gaat de eerste wedstrijden spelen in het nieuwe jaar. Op het veld is het door JTD Projects gesponsorde team herfstkampioen geworden en ook in de zaal zijn ze weer op de goede weg! De G2 gaat zaterdag de strijd aan met Dijkvogels G3 voor de koppositie in de zaalcompetitie . De wedstrijd tegen PKC G1 moet dan ook nog gewonnen worden.
Kom dus allemaal de G2 aanmoedigen aanstaande zaterdag! De wedstrijd tegen PKC is om 11:30 uur en de strijd om de koppositie tegen Dijkvogels zal om 13:00 uur plaatsvinden. Tussendoor zijn ook nog andere wedstrijden uit deze competitie te zien.