Wordt de F1 kampioen?

Aankomende zaterdag staat er nog een spannende wedstrijd op het programma! Vitesse F1 speelt tegen Maassluis F1 voor het kampioenschap. Ondanks dat Maassluis een wedstrijd meer heeft gespeeld, kan Vitesse nog gelijk komen te staan bij winst. Bij verlies wordt Maassluis in haar eentje kampioen.

De toppers van de F1: Lea, Jolie, Yara, Kay, Luks & Oscar, gaan er alles aandoen om de punten in Barendrecht te houden! We hebben flink geoefend met overgooien en vangen, zodat het zaterdag goed moet komen. En als het toch geen winst oplevert dan zijn wij toch super trots op ze. Van een laatste plek op het veld naar het spelen van een kampioenswedstrijd in de zaal! Toppers!

Maar supporters zijn meer dan welkom! Haal je oranje supportskleding dus uit de kast en kom aanstaande zaterdag om 9 uur naar de Bongerdhal om het jongste team van ons club aan te moedigen naar het kampioenschap!