Beste leden,

Vanaf aankomend jaar willen wij het aanbod van teams gaan uitbreiden met een midweekteam. Dit houdt in wedstrijden spelen op de woensdagavond in plaats van de gebruikelijke zaterdagmiddag. Het trainingsmoment wat nu op woensdagavond is kan verplaatst worden naar de maandagavond. Hierdoor heb je zowel een training als een wedstrijd in de week.

Om daadwerkelijk een midweekteam te kunnen opzetten willen we inventariseren hoe veel interesse er voor dit team is. Het idee van het midweekteam is dat je woensdag een wedstrijd speelt en zo op zaterdag geen verplichting hebt.
Dit houdt ook in dat voor dit team bardiensten, fluitdiensten of zaalwachten niet van toepassing zijn. Hier staat wel tegenover dat dit team zelfvoorzienend is op deze drie onderdelen.

Klinkt dit jou ook goed in de oren en heb je interesse om je op te geven voor het midweekteam, of wil je meer informatie hierover, neem dan contact op met Remon Coolegem of de CTZ (ctz@kvvitesse.nl) voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
CTZ KV Vitesse