Vitessekamp 2019 inschrijving geopend!

De voorbereidingen zijn weer in volle gang! Achter de schermen is de kampcommissie weer druk bezig met de organisatie van het jaarlijks terugkerend kamp. Iedereen is weer van harte welkom om met ons mee te gaan op kamp en om er weer een onvergetelijk weekend van te maken.

Het korfbalkamp is bedoeld voor alle leden vanaf de F-categorie tot de B-categorie. Heel het weekend staat in het teken van spellen spelen en een leuke tijd hebben!

Afgelopen week heeft er een poll gestaan op de facebook pagina over het thema dat dit jaar zal worden doorgevoerd. Deze editie zal in het teken staan van de jungle! Alle spellen zullen hiermee te maken gaan hebben.

Een aantal feiten:

• Het weekend staat gepland op 28, 29 en 30 juni;
  • Ons vertrouwde kamphuis staat in Loon op Zand (’t Kuijpershoefke);
  • Ieder lid is welkom vanaf de F-categorie tot de B-categorie;
  • Kosten: € 45,00 per kind/lid. Te betalen op NL77RABO0305434306  t.n.v. penningmeester KV Vitesse Barendrecht.

Begeleiding:

De komende weken zal de begeleiding weer gevraagd worden om mee te gaan. Vind je het ook leuk om mee te gaan als begeleiding. Schroom dan niet om ons een berichtje te sturen! Dat kan naar kamp@kvvitesse.nl of laat het aan Judith/Miranda weten. Het is dit jaar verplicht om een VOG te hebben als begeleiding. Heb je dit nog niet? Dan zal deze namens de club worden aangevraagd.

Inschrijven:

De inschrijving is inmiddels geopend! Schrijf je middels deze link in: