Geen schoenenwinkel op 6 april, maar er zijn wel schoenen te koop!

Voor as zaterdag stond in de planning om alle veldschoenen uit te stallen en een verkoopochtend te houden. Bij nader inzien is dit niet zo’n geschikte datum. Er zijn geen oefenwedstrijden en de C1 heeft een belangrijke dag waarvoor iedereen al vroeg vertrekt.

Maar er zijn wel schoenen te koop (zie het overzicht hier onder of via deze link), dus stuur ons vooral een mailtje (schoenenwinkel@kvvitesse.nl) als er iets tussen staat dat je graag wil passen.

As woensdag is Erlijne op het veld (bij de F-training) en as donderdag is Linda op het veld (bij de E-training) dus dan kan er sowieso gepast worden. Maar natuurlijk is het ook mogelijk om een ander moment af te spreken.

De opbrengst komt nog steeds ten goede van de vereniging, dus help jezelf en help Vitesse en koop je schoenen bij ons.
En we zijn ook nog steeds heel blij met iedereen die zijn veld- en zaalschoenen inlevert, dus vergeet ook dit niet!

Groetjes, Linda en Erlijne