Beste Vitessenaren,

Nu het nieuwe seizoen weer voor de deur staat kijken we met zijn allen uit naar weer een mooi jaar op onze velden. Omdat we uiteraard zuinig zijn op onze vereniging willen wij vanaf dit seizoen de volgende afspraken maken op en om onze velden:

Sporttassen zijn niet meer toegestaan in de dug-out, langs de lijn en in de kantineruimte. Deze ruimen we op in het daarvoor bestemde tassenhok tegenover de toiletten. Deze ruimte is inmiddels helemaal leeggemaakt zodat we alle plekken kunnen benutten.

Omkleden doen we zowel voor trainingen als wedstrijden in de kleedkamers, dus niet meer met tas, schoenen en al in de dug-out / op het veld.

Tot slot, op het hoofdveld is de regel vanaf nu: Hier bevind je je alleen als je bij het team hoort dat op dat moment speelt. Tegen de sponsordoeken zitten is niet toegestaan in verband met zowel het onderhoud van de doeken, als de zichtbaarheid van onze sponsoren!

Bij deze ook het verzoek aan iedereen, en zeker onze trainers, om elkaar aan deze afspraken te herinneren.

Alvast bedankt voor jullie medewerking hiervoor, en een mooi seizoen gewenst!

Bestuur KV Vitesse & CTZ KV Vitesse