De verkoop van loten voor de grote clubactie is inmiddels twee weken geleden gestart. Niet alleen de club, maar ook de lotenverkopers kunnen profiteren van de actie. Zo mogen we alle lotenverkopers die 20 loten of meer verkopen de 20-loten-voucher aanbieden. Met die voucher kun je bijvoorbeeld gratis naar Bobbejaanland, jumpen bij Krazy Kangaroo, zwemmen bij Optisport of skiën bij Snowworld. Je kunt ook kiezen voor een 2e artikel gratis bij Masita.

Verkoop 20 loten of meer en je krijgt deze voucher van de club. Klik hier voor meer informatie over de grote clubactie. Vitesse doet dit jaar mee voor nieuw spelmateriaal. Een grote vaste korfbalpaal op het terrein, nieuwe ballen of een tafeltennistafel behoren tot de grote wensen van onze club. Wij hopen op een geweldig resultaat. Succes met de verkoop! En 20 loten of meer verkocht, meld je dan even bij één van ons.

Loes en Johan Bezemer of Angelique en Walter Snoei.