Vitesse G2, 1 febr. 2020

Vitesse G2 mocht deze zaterdag aantreden tegen IJsselvogels G1 en tegen Velocitas G2. Vandaag stond in het teken van het vertrek van de trouwe speler Victor Touw. De eerste wedstrijd begon goed, maar al snel kwam IJsselvogels op een 3-0 voorsprong. Esmee scoorde nog wel 2x maar helaas scoorde IJsselvogels  in totaal 6x. Eindstand: 2-6 voor IJsselvogels.

Vol goede moed werd aan de tweede wedstrijd tegen Velocitas G2 begonnen. Velocitas begon sterk, maar ook Vitesse liet van zich horen. Door goed samen te spelen konden Michael en Aad beiden scoren en kwam Vitesse G2 tot 3-2 terug. 5 min. voor tijd kreeg Victor zijn verdiende publiekswissel en werd hij toegesproken door Lisette Mikkers. Na een dankwoord van Victor voor zijn mooie jaren bij Vitesse werd de wedstrijd uitgespeeld. Helaas bleef het 3-2 voor Velocitas G2.

Victor, namens het hele team bedankt voor al je inzet tijdens de trainingen en wedstrijden! We zullen je enthousiasme gaan missen.

Namens de G,
Gerdien Kion