Beste Vitesse leden,

Gedurende de coronavirus situatie kunnen we niet trainen en geen wedstrijden spelen. Nu het duidelijk is dat dit voor een langere periode zal zijn heeft het bestuur overwogen om palen en korven uit te lenen aan wie hier oren naar heeft. Onder voorwaarden willen we dat gaan doen.
Onder de volgende voorwaarden worden de korfbalpalen (grondplaat, paal en korf) uitgeleend:
– U bent zelf verantwoordelijk voor het vervoer van het materiaal.
– Alleen in eigen tuin of gebied direct naastgelegen hieraan;
– Gebruik alleen met eigen gezin of max 3 personen volgens de RIVM richtlijnen.
– Per gezin 1 korfbalpaal;
– Uiterlijk 1 augustus moet al het materiaal weel terug zijn. (Bij eerdere start trainingen zal dit natuurlijk eerder zijn).
– Tot slot vertrouwen we er uiteraard op dat alles heel terug komt, eventuele kosten door oneigenlijk gebruik zijn voor eigen rekening.

Er kunnen palen met de lengte voor de Kangeroes, F’s, E’s, D’s, C’s, B’s, A’s en Senioren worden geleend. Omdat we maar een beperkt aantal palen hebben geldt voor deze actie Op = Op!

Wil je een paal lenen? Opgeven kan bij Yerman van Genderen via de WhatsApp: 06-57207278.
Vermeld: Naam, telefoonnummer en welke lengte paal. Geef tevens een dag en tijd aan wanneer je hem het liefst wilt komen op halen.