Reactie Bestuur KV Vitesse op aangepaste maatregelen

Naar aanleiding van de wijzigingen in maatregelen van de overheid, willen wij jullie informeren over de situatie bij Vitesse.
Inmiddels zijn wij als vereniging bezig om op een verantwoorde manier korfballen bij onze club weer mogelijk te maken. In de aangekondigde maatregelen wordt sporten in teamverband voor kinderen tot 12 jaar vanaf 28 april geaccepteerd, en voor kinderen van 12 tot 18 jaar zijn er mogelijkheden waarbij anderhalve meter afstand moet worden gewaarborgd.
Wij verzoeken iedereen met klem om dit nu nog niet te doen op het terrein van Vitesse. Het bestuur en de betrokken commissies zullen op korte termijn met meer informatie komen over hoe, vanaf wanneer en voor wie trainingen eventueel zouden worden kunnen hervat. Tot die tijd geldt dat het terrein nog altijd niet toegankelijk is. Wij komen uiterlijk dit weekend bij jullie terug met meer informatie.
Bestuur KV Vitesse