Nieuwe Technisch Coördinator seniorenteams vanaf 2020/2021

Aan het einde van dit seizoen zal Remon Coolegem afscheid nemen van zijn rol binnen de Commissie Technische Zaken als Coördinator van de seniorenteams buiten de 1e selectie en het midweekteam. Remon heeft deze functie de afgelopen jaren met veel inzet uitgevoerd en vanuit Vitesse zijn wij hem dankbaar voor het werk dat hij in die periode voor de club heeft verzet. Remon zal als vrijwilliger wel actief blijven in de arbitragecommissie en natuurlijk zien we hem gelukkig regelmatig wedstrijden fluiten voor Vitesse!

De CTZ is blij om te kunnen melden dat de opvolger voor Remon al klaar staat. Sjoerd Nugteren zal per direct aansluiten bij de CTZ en deze rol geleidelijk overnemen. In de komende periode zullen Remon en Sjoerd e.e.a. overdragen waarna Remon afscheid zal nemen en Sjoerd het centrale aanspreekpunt zal worden voor deze teams.

Sjoerd is geen onbekende binnen Vitesse. Hij speelt al van jongs af aan bij onze club en heeft dit jaar na een jaartje er tussenuit te zijn geweest weer bij Vitesse gespeeld. Vanaf het komende seizoen zal hij stoppen met actief korfballen en zich volledig toeleggen op zijn rol binnen de CTZ. Namens Vitesse wensen we Sjoerd alvast veel plezier en succes in zijn nieuwe functie, waarmee de CTZ op volle sterkte kan blijven functioneren.

Mocht je al vragen hebben voor Sjoerd kan je natuurlijk altijd contact met hem opnemen via ctz@kvvitesse.nl, of persoonlijk.

Namens de CTZ,

Mario Booij