Ondanks de vreemde periode van het moment, en de afschaffing van toeschouwers langs de lijn, gaat de competitie op dit moment nog ‘gewoon’ door.

En ook in deze omstandigheden lijkt het er op dat er enkele teams zijn die zich alsnog tot kampioen weten te kronen. Als Vitesse zijnde willen wij hen natuurlijk graag huldigen en feliciteren met deze prestatie, al moet dat dit jaar helaas zonder ouders/publiek op het terrein.

Op dit moment zijn we bezig om een manier te bedenken waarop de ouders tóch iets mee kunnen krijgen van de huldiging van hun eigen kampioen.

Éen ding staat op dit moment al vast; de kampioenen zullen alleen bij een thuiswedstrijd gehuldigd worden. Wordt je kampioen in een uitwedstrijd, en speel je hierna nog een wedstrijd thuis in de competitie, dan wordt je de volgende wedstrijd gehuldigd. Speel je hierna geen wedstrijd meer thuis? Dan zullen we je natuurlijk niet vergeten, en zal je op een ander tijdstip gehuldigd gaan worden.