Beste Vitesse Vrienden

Na 18 jaar als vrijwilliger bij deze club actief te zijn geweest ga ik daar nu mee stoppen.

Ooit begonnen als ouder van Roel en Thomas met bardiensten draaien is dat uit gelopen tot een leuke hobby waar toch wel veel tijd in ging zitten

Van alles gedaan o.a activiteiten, G-toernooien, Feestavonden, maar vooral kantine werkzaamheden zoals inkoop verzorgen, schoonmaken, bar/keukendiensten draaien.

Zaterdag ’s morgens openen en lekkere verse appelflappen en gevulde koeken bij Berkman halen en ’s middags menuutjes verzorgen.

Altijd met veel plezier gedaan, maar nu ga ik nog meer van onze kleinkinderen en onze caravan in Dwingeloo genieten. Als laatste Hilbrands (Ton is ook 12 jaar verzorger geweest) ga ik afscheid nemen

Iedereen bedankt voor de mooie en gezellige tijd die we met elkaar gehad hebben.

Groetjes Ellie Hilbrands

Kantine Commissie.