Beste Vitesse leden of andere geïnteresseerden die onze club een warm hart toedragen,

Door alle coronamaatregelen is KV Vitesse de afgelopen tijd flink wat inkomsten misgelopen. We hebben echter wel nieuwe ballen nodig. Dat is altijd een hele uitgave en nu helemaal. Daarom organiseren we een Ballenactie. Help je mee?

Met deze actie willen we voorkomen dat de club moet bezuinigen op het belangrijkste onderdeel van het spelletje: de ballen!

Ballenactie

We hebben voor volgend seizoen 40 nieuwe ballen nodig. Die willen we graag inzamelen met deze Ballenactie.

Iedereen die KV Vitesse een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je een bal doneren aan onze club. Zo willen we er samen voor zorgen dat de bal gewoon kan blijven rollen bij KV Vitesse.

Doneer een bal

Klik op onderstaande link om een bal te doneren:

www.actielink.nl/kvvitesse

Een bal kost €45,- Je kunt ook een halve bal (22,50) of een kwart bal (11,25) doneren, of meerdere ballen tegelijk.
Een mooie besparing voor onze club.

Bedankt voor je hulp!

Met sportieve groet,