ONLINE SPONSOR VAN DE WEEK

Deze week: Body Match Int.

Body Match Int., in de persoon van Karin, richt zich op het verbeteren van de leefstijl van haar klanten. De meeste mensen komen met een afslank doel, maar ook sporters weten haar te vinden om hulp te krijgen bij het verbeteren van sportprestaties. Daarnaast verzorgt Body Match leefstijl trainingen en coaching sessies bij bedrijven.

Body Match werkt met de producten van Herbalife, voedingssupplementen die ervoor zorgen dat het lichaam alle essentiële voedingsstoffen binnen krijgt die het nodig heeft. Naast het ontbijt en eventueel de lunch van Herbalife, leer je wat voor jouw lichaam de juiste voedingsproducten zijn om jouw doelen te behalen. Ideaal voor mensen die het lastig vinden om dagelijks alle voedingsstoffen uit de schijf van 5 in voldoende mate binnen te krijgen. Eet jij bijvoorbeeld 7 dagen per week tenminste 250 gram groente per dag?

Heb je de afgelopen maanden wat extra kilo’s verzameld en wil je daar in het nieuwe jaar graag vanaf? Doe dan mee met de 21 dagen challenge die start op maandag 4 januari. Een online (WhatsApp) challenge waarbij je uitgedaagd wordt om zo gezond mogelijk te eten met als doel, beter zorgen voor je lichaam en geest met als cadeautje wat extra gewicht kwijtraken als dat ook jouw doel is. Het ontbijtprogramma van Herbalife maakt onderdeel uit van deze challenge. Opgeven kan via email of telefonisch. De contactgegevens en informatie vind je op de website www.bodymatchint.nl.

Op maandag 11 januari start in de avond ook een online afslankcursus voor mensen die geen gebruik wensen te maken van de voedingssupplementen van Herbalife.

Merk je dat je veel last hebt van stress, dan is de “stress de baas” training die start op dinsdagavond 26 januari zeker iets voor jou. Kijk voor meer informatie over deze trainingen op de website onder het kopje particulieren.

Met gezonde groet,

Karin de Boer