Achter Mabelis Verzekeringen zit een oude bekende van KV Vitesse: Hennie Mabelis.

Mabelis Verzekeringen adviseert en bemiddelt in verzekeringen voor zowel particulieren als bedrijven. Veel Vitesse-leden hebben de weg in het verleden al in de richting van Mabelis gevonden. Met name de persoonlijke aandacht is de kracht van Mabelis Verzekeringen.

Hennie is in 1978 – als 15-jarig jochie  – lid geworden van Vitesse, speelde jarenlang in de selectie van Vitesse en haalde later als trainer met de junioren nog een klein succesje (Nederlands afdelings- kampioen in 1991). Hij heeft in de jaren daarna deel uitgemaakt van het bestuur van Vitesse en uiteindelijk in 2009 als speler van een “vriendenteam” zijn actieve korfbal carrière beëindigd.

Hennie werkt al vanaf 1982 in de financiële dienstverlening en is begonnen als jongste bediende (zo heette dat vroeger nog) bij Teun van Es; een oude bekende van veel Vitesse-leden.

Mabelis Verzekeringen is gestart in 2004 en heeft de betrokkenheid bij Vitesse destijds direct laten voelen door zich als hoofdsponsor aan Vitesse te binden. Het Bestuur van Vitesse schoof Judith Koole naar voren om de onderhandelingen te doen en die leverde niet alleen een mooie naamsbekendheid op (Vitesse heette destijds KV Vitesse/Mabelis Verzekeringen) maar bovendien een mooi huwelijk.

Door een verhuizing naar de Hoeksche Waard en het drukke leven is het contact met Vitesse enigszins verwaterd. Op bescheiden schaal is Mabelis Verzekeringen nog als sponsor te zien, maar zodra Corona verdwenen is, zal Hennie zelf regelmatig te vinden zijn langs de kant van het veld om Vitesse 1 en 2 aan te moedigen.

Mocht u uw (zakelijke en/of particuliere) verzekeringen eens willen laten beoordelen?

Bel of mail gerust: hennie@mabelispartners.nl   06 510 75 402