Ook dit seizoen weer bieden we spelers uit de A, B en C de gelegenheid op maandagavond een extra training te volgen. Een aantal trainers van deze leeftijdscategoriën neemt deze extra trainingen voor hun rekening. Zij zullen op een leuke en afwisselende manier met de jeugdleden aan de slag gaan.

Afgelopen maandag waren er door omstandigheden geen trainers beschikbaar en hebben wij verzuimd dit de aanwezige jeugdleden kenbaar te maken. Daarvoor onze welgemeende excuses. Vanaf nu wordt het geregeld en maken we er weer leerzame maandagavonden van.

Wij zijn van plan om van tijd tot tijd gasttrainers uit te nodigen om een training te verzorgen. Mochten we daar mee over weten dan communiceren we dat uiteraard.

De trainingen starten op maandag om zeven uur en duren tot acht uur. Zit je in de A, B of C dan ben je van harte welkom.

De CTZ