Trainingsschema

Beste Vitesse-leden,

Onderstaand kunnen jullie het trainingsschema voor de zaal vinden. Zoals eerder deze week ook vermeld werd op de site, starten we per 8 november weer met trainen in de zaal.
Het trainingsschema behoeft wat verdere uitleg, voornamelijk voor de senioren-categorie. Met 3 seniorenteams meer dan vorig seizoen binnen Vitesse vergde het dit seizoen iets meer schuifwerk om tot een passend schema te komen. Afgelopen twee weken is er gesproken met alle seniorenteams om zo tot een trainingsschema te komen waarbij er zo veel mogelijk geluisterd is naar hun voorkeuren. Het onderstaande schema is een resultaat van die gesprekken. Belangrijk om te vermelden is dat op de 6 woensdagen die midweek thuis speelt, 7/8 na de wedstrijd van Midweek trainen.

Heb je vragen over het trainingsschema en/of de afwegingen die vooraf zijn gegaan aan de totstandkoming daarvan, kun je mailen naar ctz@kvvitesse.nl of de coördinator van de desbetreffende categorie persoonlijk benaderen.

De CTZ