Het was afgelopen zaterdag een mooi moment vlak voor de thuiswedstrijd tegen Deetos. Vitesse C2 poseerde trots in de nieuwe shirts van U-Build, dat zich voor de komende jaren als shirtsponsor aan Vitesse heeft verbonden. Het bedrijf van Bert van der Leun en Remon Vermaire is ook al sponsor van het scorebord en een zaaldoek en dus is Vitesse zeer blij met bedrijven als U-Build en hun betrokken eigenaren. U-Build heeft in de bouwwereld snel naam gemaakt met een aanpak waarin de opdrachtgever de volledige controle behoudt en toch van de professionele en vertrouwde diensten van U-Build gebruik kan maken gedurende het hele proces.

Vitesse wil U-Build en in het bijzonder Bert en Remon hartelijk danken voor hun steun aan de vereniging en wenst C2 veel succes in hun gloednieuwe shirts. De wedstrijd tegen Deetos werd direct met 9-2 gewonnen, een prima resultaat!