NIEUW BIJ KV Vitesse: COMBIFIT TRAININGEN

Combifit is al meer dan 5 jaar een begrip bij PKC/Vertom. Met allerlei attributen werken iedere week weer tientallen sportievelingen zich daar flink in het zweet. Onze selectie trainer Peter Spek introduceerde bij ons voor de selecties een spin-off van deze gedachte om spelers sterker en flexibeler te maken.

Van plan naar uitvoering

Zijn idee plantte een zaadje en redelijk snel kreeg dit meer concrete vormen. Dit maakt dat er binnenkort (verwachting is eind mei, begin juni) op onze accommodatie een combifit park verrijst. Hier kunnen binnenkort trainingen worden afgewerkt om lekker bezig te zijn met andere sporters en fitter, leniger en sterker te worden, of gewoon plezier maken terwijl je sport. In samenwerking met onze sponsor en expert Remon van sportschool Aad van Loon worden basis trainingen ontworpen die gebruikt kunnen worden. De verwachte officiële startdatum is september 2022. Op de foto is het basisstation te zien, daarnaast zullen er lossen attributen aan worden toegevoegd.

Wie doet mee?

Kartrekkers van deze groep sporters zijn nu Thomas Hilbrand en Willem Booij. Het is mooi en plezierig dat Thomas zich als voormalige Vitesse topper zich hiervoor inzet. En we dagen alle actieve (oud) spelers en leden uit met ons meedoen. Voor de begeleiding willen we heel graag nog minimaal 2 andere tot op het bot gemotiveerde kartrekkers bij het team hebben. Spreekt dit je aan en ben jij die sportieveling, laat dit ons dan weten!

Bij de ontwikkeling van dit nieuwe sportieve onderdeel van onze club zijn 2 sponsoren betrokken, Edwin Roos van Allround Cargo Handling BV zijn we enorm dankbaar voor de financiering van deze mooie ontwikkeling. Thomas Hilbrands van Easy Road Transport BV is als sub-sponsor en kartrekker betrokken, als laatste doet ook de Club van 100 een bijdrage in de ontwikkeling van dit initiatief.

Kennismaken

Zodra het Combifit park klaar is, organiseren we een Vitesse-Combifit “first contact” met onze leden en ouders van leden, sponsoren en andere geïnteresseerden. In samenwerking met Remon van Loon organiseren we een kick-off. De kans voor iedereen tot kennismaking, en binnenkort meer hierover op de website en onze socials.

Sporten als kinderen trainen?

Lijkt het je leuk om mee te doen en actief te sporten terwijl bijvoorbeeld jouw kinderen ook aan het trainen zijn laat dit dan weten via combifit@kvvitesse.nl Leden van onze club kunnen gratis sporten.

Met sportieve groet,

Thomas en Willem