Vitesse van start met de Bewuste Kantine.

A.s. zaterdag trapt Vitesse af met de Bewuste Kantine, als een van de eerste verenigingen in het Vullen of Voeden programma. Om 15.30 is de officiële kick-off, waarbij o.a. de voorzitter, wethouder en de trekkers van het Vullen of Voeden programma aanwezig zullen zijn. Rondom dit formele moment zal er ook het nodig te proeven zijn uit het aanbod van de Bewuste Kantine.
De Bewuste Kantine richt zich op het maken van bewuste keuzes en een alternatief qua assortiment. Dit kan zijn op het gebied van gezondheid maar bijvoorbeeld ook vanuit duurzaamheidsoogpunt. In feite komt het neer op het aanbieden van een breder assortiment qua gezonde voeding, vega(n) aanbod, duurzame producten, etc. Als vereniging is Vitesse dan ook graag ingestapt in dit programma, aangezien deze principes goed aansluiten op de visie van de club. De afgelopen periode is er binnen dit programma de nodige afstemming en voorbereiding geweest. A.s. zaterdag gaan we dan eindelijk officieel van start. Kom vooral even kijken en proeven tijdens het aanmoedigen van de spelende Vitesse teams.