UPDATE 28-08: Heb je nog geen bevestiging gehad van je aanmelding voor de BBQ? Of ben je de deadline helemaal vergeten? Stuur dan nog snel een mailtje naar activiteiten@kvvitesse.nl of een berichtje naar Martijn Kooij, en BBQ nog gezellig mee!

———————————————————————–

Nu de eerste trainingen weer zijn begonnen wordt het tijd om het korfbalseizoen traditiegetrouw af te trappen met de startdag! En dit jaar hebben we de KV Vitesse Super Saturday Startdag! Dit betekent dat alle vitesse teams hun oefenwedstrijden op de Bongerd spelen! Er staat een vol programma op de bongerd gepland.

Na de wedstrijd van Vitesse 1 – Anilopen 1 die om 16.55 begint, gaat de BBQ aan. BBQ jij gezellig mee? Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar activiteiten@kvvitesse.nl. Vermeld hierin het aantal personen die mee BBQ’en en of er nog dieetwensen zijn (vegetarisch, gluten, etc.) Kosten: volwassenen €7,50; kinderen €5,00. Opgeven kan tot en met 27 augustus en er kan op de dag zelf afgerekend worden!

De dag wordt spectaculair afgesloten met live muziek van de Time Obstacles. De band die ook bij ons op de vrijwilligersavond heeft gespeeld!

Er zijn voor de startdag nog een aantal vrijwilligers nodig! Vind jij het leuk om te helpen met één van de volgende taken? Stuur dan een e-mail naar activiteiten@kvvitesse.nl. Het gaat om: mensen op en rond het veld om de teams naar de juiste velden te begeleiden, bardiensten, BBQ’ers en mensen die na het feest helpen opruimen.