“Als ik dood ben huil maar niet,

ik ben niet echt weg moet je weten.

Het is slechts een lichaam dat ik achter liet,

dood ben ik pas als je me bent vergeten.”

(Bram Vermeulen)

In Memoriam Sandy Kappetijn

Afgelopen zaterdag tijdens de wedstrijd van Vitesse 1 kregen we het verschrikkelijke en onwerkelijke bericht dan Sandy op slechts 50 jarige leeftijd is overleden. Voor velen van ons aanwezig, een enorme klap, ondanks dat we wisten dat Sandy ernstig ziek was.

Als club en namens velen van ons die jaren met Sandy hebben gespeeld en hebben geleefd gaat ons medeleven uit naar Gerben en Frank, Nel en Marit. En naar de andere familieleden en vele vrienden binnen en buiten de club.

Sandy is een kind van de club, jarenlang speelde zij in de teams van Vitesse en jarenlang was Sandy een bepalende speler in Vitesse 1, haar daadkracht, inzet en vele mooie acties kunnen en willen wij niet vergeten. Dit naast haar warme persoonlijkheid en altijd aanwezige guitige gulle lach, naast Sandy werd je meegesleurd in vrolijkheid en eerlijkheid.

De pijn die velen van ons voelen gaat samen met de glimlach op ons gezicht als we denken aan onze momenten met Sandy, dit zal altijd zo blijven.

Als club zijn we een familie, en deze familie zal Gerben en Frank, Nel, Marit blijven omarmen.

Lieve Sandy, rust zacht!

Willem Booij