Bericht van het bestuur

Afgelopen week was een bewogen week voor onze mooie club in verschillende opzichten.

Het overlijden van de heer Wim Roterman, vriend van veel Vitesse leden en vader en opa van onze leden Pieter, Nanda, Timon en Stijn was verdrietig. Het afscheid mooi en warm. Het veel te vroege overlijden van Sandy was een enorme klap voor Gerben, Frank, Nel en Marit en haar vele Vitesse vrienden. Ook dit afscheid was warm, moeilijk en mooi tegelijk.

En vervolgens gaat de club weer verder en zo hoort dat ook. En met wat een resultaat werd deze week toch met een glimlach en vreugde afgesloten bij velen van ons. Vele mooie uitslagen werden genoteerd en veel plezier werd gezien op de diverse velden, met als uitschieters de prestaties van Vitesse 6 in het luisterrijke Klundert tegen DSO waar de titel werd behaald en de geweldige resultaten van Vitesse 2 en 1 in Ridderkerk. Daar is al uitvoerig verslag van gedaan dus daar ga ik niet eens over nadenken om er nog iets over te zeggen.

Maar wat een ieder gerust mag weten is dat ik afgelopen zaterdag met gepaste trots naar ons vlaggenschip heb staan kijken!

Nu gaan we richting aanstaande zaterdag, een ware kampioenswedstrijd staat ons te wachten tegen Merwede 1, niet een eenvoudig te verschalken prooi, maar een tegenstander van niveau! En mag ik jullie allemaal nog even mee terugnemen naar ongeveer een jaar geleden? Toen we onder leiding van Peter Spek streden voor de titel in de 2de klasse waren we blij, en nu een jaar later staan we hier!

Kortom dat Vitesse 1 nog maar een keer mag vlammen net als vorige week!

Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Merwede 1 zullen we stilstaan bij het overlijden van Sandy. Ik reken erop dat we dit met elkaar doen en hiermee laten zien en voelen wat Sandy voor ons betekende.

Ik wil alle leden jong en oud, ouders van onze jonge leden, sponsoren en donateurs, oud-leden en alle andere belangstellenden van 🧡🖤 uitnodigen om de wedstrijd bij te wonen. En mocht u tijd hebben, dan is er zowaar nog een belangrijke derby tussen Vitesse 3 en KCR 3 te zien waar ook zeker voor ons 3de team een titel te verdienen is, nog niet zaterdag maar toch wel enorm belangrijk!

Ik hoop u allen in sporthal de Bongerd te treffen!

Willem Booij

Voorzitter KV Vitesse