Wedstrijd van de Week: Vitesse C1 – Fortuna C1
Ook op het veld gaan we weer wedstrijden wat extra aandacht geven. Bij deze eerste Wedstrijd van de Week van het seizoen is de C1 aan de beurt!
De C1 is een team dat aan het begin van het seizoen samen is gesteld uit allerlei verschillende teams. Sommige zaten al in de C1 en zijn daar gebleven, maar er zijn ook nieuwe kids die vanuit de C2 en de D1 kwamen. Zoals je leest is het dus een team dat elkaar aan het begin van het seizoen nog niet goed kende. Inmiddels hangt er vooral op de trainingen en buiten het veld een hele gezellige sfeer. Je kan merken dat het 1 team is geworden. Ze willen elkaar graag helpen.
We hebben het zaalseizoen net achter de rug. Dit was een moeilijk seizoen voor de C1. Ze spelen namelijk een hoog niveau en verloren veel, maar soms ook nihil van de tegenstander of ze stonden eerst voor en lieten het de tweede helft afweten.
Tot de allerlaatste wedstrijd. Hier had de C1 de kans en vooral de strijdlust om te winnen en dat hebben ze met z’n allen laten zien. Ze hebben elk goal gevierd en als een malle staan te verdedigen. Ze hebben er echt met z’n allen voor gewerkt en daarna hebben ze de winst dan ook goed gevierd.
Dit is dan ook wel het unieke van dit team. De strijdlust die ze allemaal hebben om het doel te behalen. De strijdlust zal je dan ook aankomende zaterdag zien tijdens de wedstrijd!