Ronald Berrevoets en Rien Graafland versterken staf

De CTZ van Vitesse is verheugd te kunnen melden dat we tot overeenstemming hebben kunnen komen met twee trainers om onze technische staf te versterken. Ronald Berrevoets zal samen met Niels Molendijk Vitesse 1 gaan trainen en coachen, terwijl Rien Graafland als trainer/coach bij Vitesse 2 aan de slag zal gaan.

Met Berrevoets hebben we een ervaren trainer weten te strikken die samen met Niels een duo bij het eerste gaat vormen. De twee gaan op basis van gelijkwaardigheid aan de slag. Berrevoets is momenteel één van de twee trainers bij Vriendenschaar 1 uit Hardinxveld-Giessendam. Daar is hij samen met Sander Jacob (met wie Niels samenwerkte bij KCC A1) verantwoordelijk voor het eerste team. De in Strijen woonachtige Berrevoets is voor de oudere generatie wellicht een oude bekende. Hij is in het verleden al eens trainer/coach bij Vitesse geweest. Verder was Berrevoets onder andere trainer/coach bij PKC 2, Kinderdijk en Excelsior. Na de gevoerde gesprekken die we hebben gevoerd met beide trainers hebben wij er alle vertrouwen in dat we een complementair duo hebben gevonden.

Rien Graafland is natuurlijk een bekende binnen Vitesse. Wij zijn bijzonder trots en gelukkig met de aanstelling van Rien. Hij heeft in het verleden al menig jeugdploeg (waaronder ook de A1) onder zijn hoede gehad binnen Vitesse en natuurlijk heeft hij een prachtig verleden als selectiespeler van Vitesse. De zoektocht naar een persoon naast Rien duurt nog voort, maar omdat Rien zijn definitieve ja-woord gegeven heeft communiceren we dit vast.

De komende periode hopen we de staf rond het eerste en tweede verder in te vullen. Een trainer/coach naast Rien en ondersteuning op medisch en organisatorisch vlak staan nog op het wensenlijstje. Mochten er mensen zijn die bijvoorbeeld een rol willen spelen als filmer/analist of teambegeleider, dan mogen die zich uiteraard melden. (ctz@kvvitesse.nl)

Tot slot is er ook nog goed nieuws over Vitesse 3 te melden. Richard de Wit en Walter Snoei zullen ook volgend seizoen de leiding over deze ploeg hebben. De twee trainers/coaches zijn met Vitesse 3 bezig een uitermate succesvol seizoen en we zijn als CTZ dan ook zeer blij dat de heren er nog een seizoen aan vastplakken.