1-TEGEN-1 TOERNOOI GROOTS SUCCES!

Afgelopen zaterdag hebben de spelers (onder 27) van Vitesse mogen genieten van de eerste editie van het 1-tegen-1 toernooi bij KV Vitesse. En zonder te overdrijven, dat was zeker een groot succes!

Helaas zonder publiek, maar wel weer met de mogelijkheid om eten en drinken af te halen bij de kantine: het toernooi-gevoel was dus helemaal aanwezig. Tijdens de wedstrijden hebben we kunnen genieten van de mooiste acties van jong en oud; de meest bizarre buzzer-beaters en zenuwslopende barrages. En na afloop was iedereen het eens: een nieuwe traditie is geboren bij Vitesse.

Terecht dan ook, dat we nog eenmaal de organisatie bedanken: Bedankt Yerman van Genderen en Chris Tempelman voor de strakke organisatie en begeleiding de dag zelf; Nathan van Helden voor de fantastische muziek en de legendarische effecten tijdens de wedstrijden; Martijn Kooij en Kevin van der Jagt voor de sterke ondersteuning en Steven Verhoeff voor het vlijmscherpe fluitwerk.

Volgend jaar dus mét publiek en een volledig opgeknapte kantine! We kijken er nu al naar uit.

Ben je nog aan het nagenieten? Check de foto’s hier