1 tegen 1-toernooi KV Vitesse

Datum: Zaterdag 15 mei 2021

Tijd: 09.30 – 17.00 uur

Wie: Alle leden van Vitesse, van F t/m senioren

Bij ONDO in ’s Gravenzande begon het ooit klein, maar inmiddels is daar jaarlijks het NK 1-tegen-1 te bewonderen. Ook enkele Vitessenaren hebben daar wel eens een kijkje genomen. De ambitie om met ONDO te concurreren hebben we niet, wel leek het ons (stille wens van Yerman) een mooi idee om een intern 1-tegen-1-toernooi te organiseren. Dat gaan we doen op 15 mei.

We verdelen het in vier groepen:

9.30 uur – 11.00 uur   E en F

11.30 uur – 13.00 uur C en D

13.30 uur – 15.00 uur A en B

15.30 uur – 17.00 uur Senioren (onder 27 jaar, bij versoepeling voor 15 mei begroeten we de ‘oudere’ senioren uiteraard ook graag)

Indelingen en wedstrijdschema volgen tzt. Eerst de aanmeldingen verzamelen!

Hieronder vind je de regels.

Tip: ga op de trainingen aan de slag met het concept. Hoe beter je voorbereid bent, hoe leuker het wordt!

Aanmelden voor 10 mei!

Wat willen we weten?

Je naam:

Ploeg waarin je speelt:

Wie is je aangever (vanaf de B):

Je favoriete opkomstnummer:

Aanmelden bij Yerman of Chris (een appje met bovenstaande gegevens volstaat) of via ctz@kvvitesse.nl

Regels

* één aanvaller tegen één verdediger die 45 seconde lang tegen elkaar een 1 tegen 1 duel aangaan. Je bent 1x aanvaller en 1x verdediger tegen dezelfde tegenstander.

*puntentelling:

doelpunt = 1 punt

strafworpen = 2 punten

* Bij een fluitsignaal gaat de wedstrijd gewoon door

* Overtreding is een strafworp. Strafworpen worden na afloop van de tijd genomen.
* Uit beweging kan een doelpoging nooit verdedigd zijn

* Een verdediger mag niet opzettelijk tijdrekken / de bal wegslaan, ook dit levert een strafworp op

* F/E; einduitslag wordt bepaald door het aantal gescoorde doelpunten.

* D t/m senioren. Je moet winnen van je onderlinge tegenstander om punten te scoren. Winnaar = 2 punten, gelijk = 1 punt, verliezen= 0 punten

Belangrijk: als aangever kun je je natuurlijk ook als speler aanmelden, dan zorg je voor een aangever. Je kunt als duo dus ook de rollen omdraaien en je allebei opgeven!

Verdere info:

09.30-11.00uur

F + E

Aangeven door trainers en/of senior spelers (aangevers kunnen meerdere kinderen aangeven)

Jongens/meisjes door elkaar.

Winnen door totaal doelpunten

11.30-13.00uur

D + C

Jongens/meisjes apart.

Winnen door onderlinge duel tegenstander.

13.30-15.00

B+A