A&A Financieel Advies tekent contract

A&A Financieel Advies heeft zich voor het huidige seizoen als sponsor verbonden aan KV Vitesse. Samen met JTD Projects zal het Barendrechtse bedrijf dit seizoen de wedstrijdkleding en trainingspakken van de A1 verzorgen.

“Samen met Pieter Nab van JTD Projects vond ik dat de spelers het verdienden om in gesponsorde kleding te lopen, zeker als je bedenkt dat ze in de overgangsklasse  op een serieus niveau spelen”, aldus mede-eigenaar van A&A Financieel Advies Martin Aulman. Hij is trots dat hij met zijn bedrijf een bijdrage kan leveren aan de hopelijke successen van het juniorenteam. “De ploeg heeft veel kwaliteit en blijft zich ontwikkelen. Een plaats in de top drie zou mooi zijn.“

Zijn zoon Thomas heeft hem 6,5 jaar geleden bij Vitesse gebracht, nadat hij de overstap maakte van het Rotterdamse OZC naar Barendrecht. Ook Martin zelf heeft jarenlang binnen de lijnen gestaan. Hij begon op zijn tiende met korfballen en hield het tot zeven jaar geleden vol. “Nu vind ik het prachtig om wekelijks bij de A1 langs de lijn te staan. Ik hoop op een succesvol verder verloop van het seizoen.”