Aangeklede tentoverkapping bij KV Vitesse, geschonken door de club van honderd.

Zoals jullie ongetwijfeld al hebben kunnen zien beschikt Vitesse sinds kort over een semi-permanente tentoverkapping op het terras van ons clubhuis. Deze tent is beschikbaar gesteld door de Club van 100 van KV Vitesse. Afgelopen week is de tent door de Club van 100 opgeleverd aan de vereniging, inclusief sfeerverlichting, plantenbakken en sta/bartafels. Vitesse is uiteraard erg blij met deze fraaie terrasaankleding en zal hier, op zowel natte als warme dagen, zeer veel plezier aan gaan beleven.

Deze bijdrage van de Club van 100 is wederom een mooi voorbeeld van waar de Club van 100 voor staat, namelijk iets extra’s bieden aan de vereniging van zaken die normaal gesproken niet standaard in een een verenigingsbegroting passen maar die wel een bijdrage leveren aan een nog leuker verenigingsleven. Voorbeelden van eerdere bijdragen zijn: het speeltuintje, springkussen, terrasoverkapping, picknick-tafels en het scorebord.

Iedereen kan lid worden van de Club van 100: leden, oud-leden maar ook niet-leden, ouders of belangstellenden die Vitesse een warm hart toedragen.

Heb je ook interesse je aan te sluiten bij de Club van 100?  De bijdrage voor het lidmaatschap van de Club van 100 bedraagt € 70,- per kalenderjaar. KV Vitesse kan jouw bijdrage heel goed gebruiken!

Aanmelden kan via club100@kvvitesse.nl, graag onder vermelding van je naam, adres, e-mailadres en je telefoonnummer. Heb je nog vragen over de Club van 100 mag je altijd contact opnemen met Pieter Roterman (06-51835882).

Vitesse 90 jaar jong en springlevend!