Beste leden,

In de maand december staan er drie leuke activiteiten op het programma:

Sinterklaas
Afgelopen zaterdag is de Sint aangekomen in Zaandam en daarna heeft hij contact opgenomen met KV Vitesse! Sint wil 30 november voor de K, F en E graag langskomen in de Bongerdhal. Tussen 18.00 en 19.00 worden jullie daar dan ook verwacht. Let-op: Geef je op via je trainer!

Vanaf 19.15 is er voor de D t/m de A de kans om met elkaar het Grote Sinterklaas Dobbelspel te spelen! Zorg ervoor dat je een cadeau van ongeveer €5,00 meeneemt en iets lekker om te snoepen (pepernoten, kruidnoten, chocoladeletter etc.) Uiteraard zorgen wij voor wat lekkers! Let-op: Geef je op via je trainer!

Crea avond
Op 14 december hebben we voor alle creatieve leden een leuke avond georganiseerd. Voor €15,00 maak jij een leuk kerststukje voor op tafel. Tijden zullen later bekend worden. Naast leden is deze avond natuurlijk ook voor ouders en introducees! Geef je op via onderstaand formulier!
Het is helaas niet meer mogelijk je op te geven voor deze activiteit.

Kerst Bingo
Op 21 december spelen we met heel de vereniging Bingo! Tussen 18.00 en 19.00 is er voor de kinderen een speciale ronde. Entree €5,00. Vanaf 19.30 is iedereen (f-senioren, maar ook ouders) welkom om gezellig te bingoën! Voor €7,50 speel je iedere ronde mee met 1 kaart. Je kan extra kaarten kopen voor €1,00. Er zijn enorm leuke prijzen te winnen zoals o.a. een bon voor de IJssalon of een artikel van onze eigen supporterslijn! Meld je aan via onderstaand formulier!

Aanmeldformulier van:
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ben jij al enthousiast over één van onze activiteiten? Geef je dan snel op!

De Activiteitencommissie!