Beste vrienden van Vitesse,

Vier jaar lang ben ik met veel plezier voorzitter geweest van de sponsorcommissie van Vitesse. In deze periode heeft de commissie veel mooie dingen bereikt. Bijzonder trots ben ik op de nieuwe digitale omgeving van onze club. Denk hierbij aan het vernieuwde kvvitesse.nl, maar ook zeker het intensieve en hernieuwde gebruik van Facebook en Instagram. Daarnaast is de look & feel van de accommodatie (sponsordoeken rondom veld 1) en wedstrijdkleding volledig vernieuwd, mede door de inzet van “mijn commissie”. Ik ben iedereen waarmee ik in de sponsorcommissie samengewerkt heb dan ook onwijs dankbaar voor dit alles. Marieke, Rien, Matthijs, Miranda, Christian, Nicki, Jeffrey, Dennis, Richard en Joke: thanks voor alle hulp over de afgelopen 4 jaar!

Ondanks al dit moois heb ik eerder dit jaar besloten dat ik na dit seizoen stop als voorzitter van de sponsorcommissie. Het is mooi geweest. Per 1 juli ben ik niet meer verantwoordelijk voor deze mooie commissie. Helaas is het nog niet gelukt om een opvolger te vinden. Tot die tijd is Leo Visser (voorzitter@kvvitesse.nl) het aanspreekpunt voor alle sponsor/pr gerelateerde vragen.
Tot op de club!

Gr. Sebastiaan