Geen korfbal en toch sporten op zaterdag ?  Dat kan dankzij onze sponsor Aad van Loon Sport !   Op zaterdagen vanaf 13:00 tot 14:30 is het mogelijk om exclusief voor Vitesse leden te sporten in de sportschool. Gedurende de lockdown periode voor amateursporters mogen we gebruik maken van de faciliteiten in de sportschool onder het gemeentehuis zodat we lekker in shape kunnen blijven mocht de zaalcompetitie toch beginnen. Wil je gebruik maken van deze gelegenheid meld je dan aan door een mail te sturen naar corona.vitesse@gmail.com en vermeld je naam en leeftijd (vanaf 16 jaar) . De sportschool is vanaf 13:00 tot 14:30 exclusief open voor Vitesse leden waarbij er een maximum aantal van 30 personen geldt die kosteloos mogen sporten.

Uiteraard zijn we Remon van Loon erg dankbaar voor dit mooie gebaar !    kijk op www.aadvanloonsport.nl    voor de corona maatregelen die er gelden. Let op : je hoeft niet te reserveren omdat de sportschool alleen voor Vitesse leden open is en je vrij kan sporten. Wel aanmelden via de mail zodat we weten wie er komt en vol=vol (bij 30 aanmeldingen) .