Beste Vitesse leden,

Het korfbalseizoen start komende zaterdag weer, zin in! Dat betekent dus ook dat de bar weer bezet dient te worden. Vanuit de kantinecommissie hopen we de komende tijd weer een beroep op jullie te kunnen doen, zodat alle spelers, gasten en het publiek kunnen genieten van onze consumpties!

In verband met het coronavirus hebben we besloten om komende zaterdag, 5 september, de bar te draaien met alleen leden van de kantinecommissie. Vanaf 12 september zullen ouders/verzorgers weer ingedeeld gaan worden.

Komend seizoen hebben we wederom gekozen voor shifts van 3 uur waarbij we ouders van kinderen uit hetzelfde team tegelijkertijd indelen. Mocht je ingedeeld zijn op een ongelegen moment, dan graag zelf even ruilen met andere ouders!! Graag even aan ons doorgeven als er wordt geruild, dan zijn wij ook op de hoogte.

Wellicht overbodig om te benoemen, maar graag toch even aandacht voor het volgende:
Heb je klachten die zouden kunnen duiden op het coronavirus, dan ook even zorgen dat je je bardienst ruilt.

Wij willen jullie alvast bedanken voor jullie tijd en inzet tijdens de bardiensten!!

Groetjes van de kantinecommissie
Corine en Lisa