Zie hieronder het barrooster voor zaterdag 20 april. Het rooster is ook altijd terug te vinden op de website. Er staan meer mensen ingedeeld per bardienst dan gebruikelijk, maar dat komt door het drukke thuisprogramma dus we kunnen jullie hulp goed gebruiken!
Mocht je zijn ingedeeld op een ongelegen moment, dan graag zelf even ruilen met andere ouders/verzorgers en de ruiling doorgeven aan ons via de mail. (kantine@kvvitesse.nl)
Alvast bedankt voor jullie tijd tijdens de bardiensten. We proberen binnen de vereniging alles zo goed mogelijk te regelen voor onze leden en dat kunnen we niet zonder jullie hulp, waarvoor dank!
Groetjes namens de kantinecommissie,
Lisa
20-04-2024
Openen: Corine