Beste Vitesseleden,

Binnenkort zal de nieuwe teamindeling voor het jaar 2020-2021 bekend gemaakt worden door de CTZ. In tegenstelling tot de afgelopen jaren zal dit niet meer via de website gebeuren. Dit besluit is genomen onder meer vanwege de nieuwe AVG wetgeving. De nieuwe indeling zal daarom per e-mail aan een ieder toegezonden worden.

De verwachting is dat wij in de toekomst vaker voor dergelijke zaken van deze manier van communiceren gebruik zullen gaan maken.

Zorg daarom dat vóór 17 juli jouw e-mailadres bekend is bij de ledenadministratie. Is dat al zo? Dan hoef je niets te doen. Heb jij jouw mailadres nog nooit doorgegeven of heb je recent een nieuw e-mailadres in gebruik genomen? Geef dit dan door via ledenadm.vitesse@gmail.com .

Bedankt!