– BELANGRIJKE INFORMATIE RONDOM KAMPIOENSWEDSTRIJD VITESSE 1 –

Ha allemaal! Morgen is het zover: de kampioenswedstrijd van Vitesse 1. Na de daverende overwinning op KCR 1 mag Vitesse dromen van het kampioenschap! Vitesse 1 heeft nog 2 wedstrijden om 1 punt binnen te slepen. Aanstaande zaterdag om 18u30 start de wedstrijd. Jij bent nodig om dat kampioenschap binnen te slepen! Kom jij ook🟠⚫?

De voorbereidingen voor het mogelijke kampioensfeest zijn al in volle gang. En voor één van deze voorbereidingen ben jij nodig. Net na de wedstrijd willen we wij in de veldkantine met al onze supporters (dus jij ook!) ons eerste team huldigen. Ongeveer 20 minuten na afloop van de wedstrijd willen we gezamelijk naar de veldkantine gaan en een erehaag maken voor de spelers van het 1e. Wij zullen aanwezig zijn om jullie hierin mee te nemen!

Tot zaterdag!
Vitesse🧡🦁