Aan alle leden van Vitesse,

Via deze weg willen we jullie berichten dat Leo Visser afgelopen week is opgenomen in het ziekenhuis.

Leo was al een aantal dagen niet lekker, bij opname in het ziekenhuis is gebleken dat hij een hersenbloeding heeft gehad. Er zijn nu diverse onderzoeken gedaan en Leo zal de komende tijd nodig hebben om te herstellen.  Ook zal er nog een periode van revalidatie nodig zijn.

Gelukkig blijft hij zelf positief. Wel zal het nog even duren voordat wij hem weer bij Vitesse zullen zien.  De taken van Leo worden voorlopig door het bestuur overgenomen.

Leo is ook bezig met het organiseren van het jaarlijkse schutterstoernooi. De activiteiten commissie zal dit nu verder oppakken.

Het blijft voorlopig spannend. We wensen Leo een voorspoedig herstel en hopen hem snel weer op de vereniging te zien.

Het bestuur.